یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
حجت الاسلام نیازی

حوزه/ سلسله کارگاه‌های آموزشی مبانی اعتقادی امامیه با هدف تقویت بنیان‌های اعتقادی طلاب، مبلغان و فرهنگیان و توانمندسازی آن‌ها برای پاسخگویی به شبهات و مقابله با جریان‌های انحرافی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سلسله کارگاه‌های آموزشی مبانی اعتقادی امامیه با حضور حجت‌الاسلام حامد نیازی در مدرسه علمیه فاطمیه نجف‌آباد برگزار شد.

این کارگاه‌ها با هدف تقویت بنیان‌های اعتقادی طلاب، مبلغان و فرهنگیان و توانمندسازی آن‌ها برای پاسخگویی به شبهات و مقابله با جریان‌های انحرافی برگزار شد.

خانم وطن خواه، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه نجف‌آباد با اعلام این خبر، اظهار داشت: این کارگاه‌ها با مشارکت مدارس علمیه ام الائمه و فاطمه الزهرا (س) ویلاشهر و در ۶ جلسه ۴ ساعته برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه‌ها مباحثی چون خداشناسی با رویکرد نقد آتئیسم و مسیحیت، شریعت و نبوت‌شناسی با رویکرد نقد زرتشت، مسیحیت و بهائیت مورد بررسی قرار گرفت. همچنین به موضوعاتی مانند رابطه ایمان و اسلام، راه‌های شناخت خدا، نقد ادله انکار خداوند در آتئیسم و تثلیث در مسیحیت پرداخته شد.

حجت‌الاسلام نیازی در این کارگاه‌ها با استناد به منابع دست اول حدیثی و با رویکردی علمی و منطقی به تشریح مبانی اعتقادی امامیه پرداخت و به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ داد.

این کارگاه‌ها با هدف تقویت بنیان‌های اعتقادی طلاب، مبلغان و فرهنگیان، توانمندسازی برای پاسخگویی به شبهات و مقابله با جریان‌های انحرافی و تبیین مبانی اعتقادی امامیه با رویکردی علمی و منطقی در مدرسه علمیه فاطمسه نجف آباد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha